Stiri
English Language Limba Romana

Targuri si expozitii in perioada de criza economica
Targuri si expozitii in perioada de criza economica

Eiiiiii bine, la modul pesimist, aduce un adevarat dezastru, nu doar din pricina faptului ca expozantii si-au injumatatit bugetele de marketing in ceea ce priveste targurile si expozitiile, ci in urma absentei unor companii de renume. 

E  de  bine sau de rau?  Din punctul de vedere al companiilor expozante care refuza  participarea  reprezinta o rezerva de cash flow favorabila pentru moment, dar cu repercusiuni  dificile in viitorul apropiat.

Cum explicam acest lucru?

Nu noi constructorii de standuri dam tonul la participare a expozantilor, ci expozantii insusi. Daca expozantii fac o analiza mai atenta la ceea ce inseamna participarea la  targuri si expoziti, ar observa ca absenteismul lor ar trage dupa sine minusuri si lipsuri in fata propriilor clienti. Continuam sa credem ca tot expozantii sunt cei ce vor realiza faptul ca deficitul bugetar al companiei  pe care o reprezinta va fi datorat din cauza absentei  in targuri si expozitii, nu din cauza bugetarii pentru participarea la un targ sau expozitie care in sine ar aduce oportunitati  spre noi colaborari cu viitori prospecti sau fosti clienti.